právě jste se zařadil do fronty zákazníků čekajících před Vámi. Jste
v pořadí, jakmile na Vás přijde řada, budete automaticky přesměrován do hlediště. Po opuštění stránky, nebo neaktivitě Vašeho zařízení Vás systém zařadí na konec fronty čekajících zákazníků. Upozorňujeme zákazníky, že může dojít k vyprodání vstupenek ještě před tím, než na Vás dojde řada.
Děkujeme! Váš Ticketportal.
Nastavení hlídacího psa
Hlídací pes je služba, která Vám pohlídá uvolněná místa a vytvoří Vám automaticky rezervaci na základě Vašeho požadavku a pošle Vám informační e-mail s číslem vytvořené rezervace a pokyny, jak dokončit nákup.
Orientační plán hlediště Mapa hlediště je pouze orientační. Na této mapce si nelze vybrat místo. Podívejte se, kde byste chtěli sedět a pokračujte níže.
Charakteristika okruhu: Počet kol: 63 Délka závodu: 309,049 Divácká kapacita: 80 000 První GP: 1980 Délka okruhu: 4,909 km Traťový rekord: 1:15,484 (2020) – Lewis Hamilton
Popis okruhu: Okruh byl navržen koncem 40 let 20. století společností ESTI (Ente Sport e Turismo Imolese), byla to akce revitalizace poválečné situace v regionu. Položení základního kamene se uskutečnilo 22. března 1950; první kolaudace proběhla 19. října když Enzo Ferrari testoval Ferrari 340 Sport za přítomnosti špičkových pilotů Alberta Ascariho, Giannina Marzotta e Luigiho Villorese.
21. dubna 1963 se na okruhu poprvé představila Formule 1, i když se jednalo pouze o závody nezapočítávané do mistrovství světa. Tehdy zvítězil Jim Clark na voze Lotus. Od roku 1970 autodrom nese jméno Dina Ferrariho, syna Enza Ferrariho, který předčasně zesnul v padesátých letech. Stalo se tak dva roky po zásadních změnách na trati, při kterých vznikly Variante Bassa a Variante Alta.
Konečně v roce 1979, přesně 16. září, v závodě nazvaném Grand Prix Dino Ferrari, začíná nová éra formule 1 na okruhu v Imole. Následující rok 14. září 1980, Imola hostí svůj první plnohodnotný závod formule 1: Grand Prix Itálie. Další rok se Velká cena vrací na okruh v Monze a Imola se stává sídlem Grand Prix San Marina.
Jestli byl koronavirus k něčemu v F1 dobrý, tak je to návrat Velkých cen na italskou trať. Piloti se musí vypořádat se štěrkovými únikovými zónami hned vedle trati. To je hlavně pro mladíky vychované na simulátorech velká výzva. Ovšem drtivá většina jezdců si Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari pochvaluje. Okruh, na němž zahynul Ayrton Senna, prostě vždy nabídne něco navíc.
Ticketportal je zárukou pravosti vstupenek
Na stránkách společnosti Ticketportal si vždy zakoupíte originální vstupenky.
Ticketportal nemůže zaručit pravost vstupenek zakoupených na přeprodejních portálech. Ticketportal s těmito společnostmi nemá nic společného a tento způsob přeprodávání vstupenek nepodporuje.