právě jste se zařadil do fronty zákazníků čekajících před Vámi. Jste
v pořadí, jakmile na Vás přijde řada, budete automaticky přesměrován do hlediště. Po opuštění stránky, nebo neaktivitě Vašeho zařízení Vás systém zařadí na konec fronty čekajících zákazníků. Upozorňujeme zákazníky, že může dojít k vyprodání vstupenek ještě před tím, než na Vás dojde řada.
Děkujeme! Váš Ticketportal.
Nastavení hlídacího psa
Hlídací pes je služba, která Vám pohlídá uvolněná místa a vytvoří Vám automaticky rezervaci na základě Vašeho požadavku a pošle Vám informační e-mail s číslem vytvořené rezervace a pokyny, jak dokončit nákup.
Orientační plán hlediště Mapa hlediště je pouze orientační. Na této mapce si nelze vybrat místo. Podívejte se, kde byste chtěli sedět a pokračujte níže.
Virtuózní baskytarista, pocitový zpěvák a invenční skladatel Alune Wade (*1978, Dakar, Senegal) přitáhl pozornost hudebních gurmánů jak vlastními alby, tak v roli sidemana či hosta slavných. Velkou službu mu prokázal baskytarový guru Marcus Miller, když Aluna přizval jako spoluautora skladeb na kritikou oslavované album Afrodeezia (2015). To už měl ovšem Wade za sebou spolupráci jak s pěveckými hvězdami africké world music jako Ismaël Lô, Youssou N’Dour, Salif Keita, Oumou Sangaré či Fatoumata Diawara, tak se světovými jazzovými esy Gregorym Porterem, Joem Zawinulem, Wolfgangem Muthspielem (výtečné album Vienna, World 2014) nebo Bobbym McFerrinem. Nejen muzikantský talent, ale i ohromný hudební rozhled podědil Alune po otci, dirigentovi dakarského symfonického orchestru. Nadaný chlapec vyrůstal obklopený muzikou a od šesti začal studovat klasickou hru na klavír. Ve třinácti se ovšem nadchl pro baskytaru, jazz a mbalax a u klasiky nezůstal. Ačkoliv sbíral zkušenosti také jako kontrabasista otcova orchestru, od sedmnácti už muzicíroval s lokálními kapelami v dakarských klubech. Průlomem se pro osmnáctiletého hudebníka stal úspěšný konkurs do kapely ikonického zpěváka Ismaëla Lô, se kterou Alune objel zeměkouli a natočil alba Jiguen (1999) a Dabakh (2001). Cestu mezi senegalskou muzikantskou smetánku měl otevřenou. Ke zralému sólovému albovému debutu Mbolo, což přeloženo z wolofštiny znamená „Spojení“, se Wade propracoval v roce 2006. Jak napovídá název, v hudbě usiloval o spojení afrických rytmů se současným jazzem. Na desce Havana-Paris-Dakar, natočené s kubánským, z našich pódií dobře známým pianistou Haroldem Lópezem-Nussou, se zaměřil na zdůraznění západoafrických kořenů muziky afrokubánské.
Ticketportal je zárukou pravosti vstupenek
Na stránkách společnosti Ticketportal si vždy zakoupíte originální vstupenky.
Ticketportal nemůže zaručit pravost vstupenek zakoupených na přeprodejních portálech. Ticketportal s těmito společnostmi nemá nic společného a tento způsob přeprodávání vstupenek nepodporuje.