právě jste se zařadil do fronty zákazníků čekajících před Vámi. Jste
v pořadí, jakmile na Vás přijde řada, budete automaticky přesměrován do hlediště. Po opuštění stránky, nebo neaktivitě Vašeho zařízení Vás systém zařadí na konec fronty čekajících zákazníků. Upozorňujeme zákazníky, že může dojít k vyprodání vstupenek ještě před tím, než na Vás dojde řada.
Děkujeme! Váš Ticketportal.
Nastavení hlídacího psa
Hlídací pes je služba, která Vám pohlídá uvolněná místa a vytvoří Vám automaticky rezervaci na základě Vašeho požadavku a pošle Vám informační e-mail s číslem vytvořené rezervace a pokyny, jak dokončit nákup.
Orientační plán hlediště Mapa hlediště je pouze orientační. Na této mapce si nelze vybrat místo. Podívejte se, kde byste chtěli sedět a pokračujte níže.
Letošní, v pořadí již 123. ročník Velké pardubické s Českou pojišťovnou odstartuje v tradiční druhou říjnovou neděli, tedy 13. října 2013. Legendárnímu dostihu bude předcházet seriál čtyř kvalifikací. První se uskuteční v sobotu 25. května 2013 v rámci dostihového mítinku Den dopravy a stavitelství - Ruský den, druhá kvalifikace odstartuje v sobotu 22. června 2013 v rámci Polského dne. Třetí závod kvalifikačního seriálu bude v sobotu 24. srpna 2013 v rámci dostihového mítinku Den regionů. Poslední příležitost kvalifikovat se budou mít zájemci o start ve Velké pardubické v sobotu 14. září 2013, kdy se uskuteční poslední z kvalifikací, a to v rámci dostihového mítinku Den Evropy - Francouzský den.
Poprvé se běžela v roce 1874. Ale již několik desítek let předtím se v Pardubicích a v přilehlých lokalitách dostihy konaly. Dostihová dráha v místech, kde se dnes běhá, byla oficiálně založena v roce 1856, kdy tehdejší Dostihový spolek pro pořádání dostihů v Čechách požádal obec Pardubice o postoupení pastvin i s lesíkem Cvrčkovem ke zřízení závodní dráhy.
Hlavní dráha má dokola 2200 metrů, délka dráhy Velké pardubické je dnes asi 6900 metrů. V prvních dvou ročnících byla uváděna délka 5600 – 6400 metrů, od roku 1880 byla uváděna délka 6400 metrů a teprve od roku 1952 se uvádí 6900 metrů. Koně musí překonat celkem 31 překážek. Nejznámější je Taxisův příkop, který je také jedním z nejtěžších skoků na světě. V kursu je ještě několik dalších obtížných překážek, které často rozhodují o úspěchu nebo neúspěchu jednotlivých startujících. Takovými jsou Irská lavice, Popkovický skok, Francouzský skok, Hadí příkop, Velký vodní příkop, Zahrádky, Velký anglický skok a Havlův skok. Povrch dráhy je většinou travnatý, část je vedena přes oranice, jejichž podíl však v některých obdobích značně poklesl. Nejúspěšnějším koněm historie je ryzák Železník, který jako jediný dokázal zvítězit čtyřikrát a to v letech 1987-1989 a 1991.
Ticketportal je zárukou pravosti vstupenek
Na stránkách společnosti Ticketportal si vždy zakoupíte originální vstupenky.
Ticketportal nemůže zaručit pravost vstupenek zakoupených na přeprodejních portálech. Ticketportal s těmito společnostmi nemá nic společného a tento způsob přeprodávání vstupenek nepodporuje.