NÁHRADNÍ TERMÍN Kája a Bambuláček - 21.12.2024 MOST

Vážení přátelé Ticketportal,

jménem pořadatele se Vám omlouváme, že jste nebyli zpraveni o změně termínu představení Kája a Bambuláček, které se mělo uskutečnit v MOSTĚ dne 21.12.2024.

Tato skutečnost nás velmi mrzí, nyní Vám však přinášíme náhradní termín.
MOST, NOVĚ: NEDĚLE 2. BŘEZNA 2025, POZOR! OD 17:00

(místo konání zůstává)


KÁJA A BAMBULÁČEK na ticketportal.cz

Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín, kde jsme pro Vás rezervovali příslušnou kapacitu.

Pokud nemůžete nové datumakceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.

Právě z důvodu rezervované kapacity můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 31. LEDNA 2025, po tomto datu se má za to, že se změnou souhlasíte.

Děkujeme za pochopení.



Vstupné se vrací následovně:

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:

-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):

a/ Vyzvednutí na prodejním místě 
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu eTicket
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):

-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu:

-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 

 
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

Top