PŘESUNUTO: PRODANÁ NEVĚSTA – 16.02.2025 – NÁRODNÍ DIVADLO – PRAHA

PŘESUNUTO:


Z technických důvodů bylo představení PRODANÁ NEVĚSTA, plánované na 16.02.2025 - a v místě NÁRODNÍ DIVADLO – PRAHA přesunuto.


Nově se akce uskuteční dne 15.02.2025 od 19:00 hod.


Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.



Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 29.11.2024.

 

Vstupné se vrací následovně:

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:

-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):

a/ Vyzvednutí na prodejním místě 
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu eTicket
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):

-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu:

-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 

 
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

Top