Vážení zákazníci,
vzhledem k přetrvávajícím zdravotním komplikacím zpěváka Ozzyho Osbourna, je koncert v pražské O2 areně ZRUŠEN.
Vyjádření Ozzyho Osbourna:
"Tohle je asi jedna z nejtěžších věcí, o které jsem se kdy musel podělit se svými věrnými fanoušky. Jak možná všichni víte, před čtyřmi lety, tento měsíc, jsem měl vážnou nehodu, při které jsem si poškodil páteř.
Mým jediným cílem během této doby bylo vrátit se na jeviště. Můj pěvecký hlas je v pořádku. Nicméně po třech operacích, léčbě kmenovými buňkami, nekonečných sezeních fyzioterapie a nejnověji po průlomové léčbě kybernetikou (HAL) je mé tělo stále fyzicky slabé.
Jsem upřímně pokořen tím, jak jste všichni po celou tu dobu trpělivě drželi své vstupenky, ale s čistým svědomím jsem nyní dospěl k poznání, že nejsem fyzicky schopen absolvovat nadcházející evropské/britské turné, protože vím, že bych nezvládl potřebné cestování. Věřte mi, když říkám, že představa, že bych zklamal své fanoušky, mě opravdu sere víc, než si kdy dokážete představit.
Nikdy by mě nenapadlo, že moje koncertní dny skončí tímto způsobem. Můj tým v současné době vymýšlí, kde budu moci vystupovat, aniž bych musel cestovat z města do města a ze země do země.
Chci poděkovat své rodině......mé kapele.......mé partě......mým dlouholetým přátelům, Judas Priest a samozřejmě svým fanouškům za jejich nekonečnou oddanost, věrnost a podporu a za to, že mi umožnili život, o kterém se mi ani nesnilo.
Mám vás všechny rád..."
Vstupné se od 10.2.2023 vrací takto:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
POZOR!! Platí pro platby vstupenek po internetu: jestliže byla vaše platba uskutečněna přes platební bránu ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka a je vaše platba starší 13 měsíců, nelze návratovou transakci provést automaticky. Budete tak kontaktování z emailové adresy payments@comgate.cz a budete požádáni o zadání čísla účtu. Pokud své číslo účtu takto zadáte, bude během několika pracovních dnů Vaše refundace zpracována a Vám bude vrácena platba zpět na účet. V případě, že email od platební brány do 10 pracovních dnů ode dne vracení neobdržíte, doporučujeme překontrolovat taktéž nevyžádanou poštu SPAM.
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz , Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Live Nation CZ