Pavel Šporcl ruší svůj koncert v O2 areně

"Po velmi dlouhé době váhání, přemýšlení a mnoha termínových přesunech, jsem se rozhodl můj koncert v O2 areně zrušit. Moc jsem se na největší koncert mé kariéry těšil a snažil se ho pro Vás, mé věrné posluchače, připravit na 100%. Vzhledem k termínovému přesunu původního termínu, celé covidové době, ze které jsme se ještě úplně nedostali a především nutné změně celého exkluzivně připraveného konceptu, jsem nabyl dojmu, že nejsem schopen původní myšlenku koncertu přednést v podobě, jak jsem ji měl připravenou. Dva roky jsou v životě každého člověka i umělce dlouhá doba, za kterou jsme se já i moje tvorba hodně posunuli. A tak pro Vás, mé milé posluchače raději připravím nový koncert s tím nejnovějším, co mohu nabídnout."

Vstupné se od 16.1.2023 vrací takto:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
POZOR!! Platí pro platby vstupenek po internetu: jestliže byla vaše platba uskutečněna přes platební bránu ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka a je vaše platba starší 13 měsíců, nelze návratovou transakci provést automaticky. Budete tak kontaktování z emailové adresy payments@comgate.cz a budete požádáni o zadání čísla účtu. Pokud své číslo účtu takto zadáte, bude během několika pracovních dnů Vaše refundace zpracována a Vám bude vrácena platba zpět na účet. V případě, že email od platební brány do 10 pracovních dnů ode dne vracení / ode dne oznámení neobdržíte, doporučujeme překontrolovat taktéž nevyžádanou poštu SPAM.
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email rezervace@ticketportal.cz

Top