Vážení zákazníci,
nový termín koncertu (původní termín 14. 8. 2022) kapely Limp Bizkit je 3. 4. 2023 v pražském Foru Karlín.
Vaše původní vstupenky na tuto akci zůstávají nadále v platnosti.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 28.2.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za trpělivost
Tým LN & Ticketportal
ENG:
Dear customers,
the new date of the concert (original date 14 August 2022) of the band Limp Bizkit is 3 April 2023inPrague's Forum Karlín.
Your original tickets for this event are still valid.
Those who do not like the alternative date can request a refund,butno later than: 28.2.2023.
Entrance fees are refunded as follows:
1/ Payment of reserved tickets or direct purchase of tickets from the seller
The entrance fee is returned by the same seller - tickets cannot be returned at a different point of sale than the one where the PAYMENTof the tickets took place. In the event of a canceled point of sale, the central office (Politických věňů 15, Prague 1) returns the payment, where the tickets must be physically delivered.
2/ Payment of tickets via the Internet
a/ Collection at the point of sale or receipt of tickets by mail - the entrance fee is returned by an automatic return transaction to the same account from which the tickets were paid. However, this form must be completed for a refund.
b/ Electronic tickets of the HOMEticket type - the entrance fee is returned by an automatic return transaction to the same account from which the tickets were paid. However, this form must be completed for a refund.
c) Sodexo - the entrance fee is returned by an automatic return transaction to the Sodexo account from which the tickets were paid. However, this form must be completed for a refund.
3/ Payment of tickets through benefits
Scanned tickets together with the benefit order must be sent to e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Payment of tickets on invoice
The invoice together with the scanned tickets must be sent to e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Thank you for your patience
LN Team & Ticketportal