PÁN LEDU - JEVGENIJ & ALEXANDER PLJUŠČENKO, 4.4.2020/19.9.2020/20.2.2021/19.9.2021/11.12.2022,18:00, TIPSPORT ARENA-PRAHA

Vážení zákazníci,

vzhledem k vojenskému konfliktu a invazi na Ukrajinu jsme se po domluvě s pořadatelem dohodli bruslařskou show PÁN LEDU - JEVGENIJ & ALEXANDER PLJUŠČENKO (plánováno na 4.4.2020/19.9.2020/20.2.2021/19.9.2021 a 11.12.2022 od 18:00), Tipsport Arena, Praha dál neprodávat a VRÁTIT zákazníkům vstupné.

Věříme, že se situace brzy uklidní a potkáme se někdy příště.

Zakoupené vstupenky je možné vracet v místě zakoupení.



Vstupné se vrací:

1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ platba vstupenek po internetu

a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce

b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce

3/ platba vstupenek přes benefity

oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz

4/ platba vstupenek na fakturu

fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz

 

POZOR!!


Platí pro platby vstupenek po internetu: jestliže byla vaše platba uskutečněna přes platební bránu
ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka a je
vaše platba starší 13 měsíců, nelze návratovou transakci provést automaticky.
Budete tak kontaktování z emailové adresy payments@comgate.cz a
budete požádáni o zadání čísla účtu. Pokud své číslo účtu takto zadáte,
bude během několika pracovních dnů Vaše refundace zpracována a Vám bude vrácena
platba zpět na účet.


V případě, že email od platební brány do 10 pracovních dnů ode dne
vracení / ode dne oznámení neobdržíte, doporučujeme překontrolovat taktéž
nevyžádanou poštu SPAM.

 

 

 

Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

 

Top