ZMĚNA: ŠTÍSTKO A POUPĚNKA- BYLO NEBYLO, 1.2.2022, HRADEC KRÁLOVÉ

ZMĚNA:

vzhledem k onemocnění v souboru se představení Štístko a Poupěnka - Bylo nebylo v plánovaném termínu 1.2.2022 od 17:00 hodin a v místě Kongresové centrum ALDIS, Hradec Králové neuskuteční a PŘESOUVÁ se na nový termín 15.02.2022. Místo i čas začátku zůstává beze změny.

 

Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti na náhradní termín a není potřeba je vyměňovat.

 

V případě nevyhovujícího náhradního termínu je možné vstupenky vracet v místě zakoupení, nejpozději do 7.2.2022.

 

Vstupné se vrací:

 

1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADAvstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ platba vstupenek po internetu

a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací centrální kancelář - Politických vězňů 15, Praha 1 - návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Vstupenky je třeba doručit ve fyzické podobě na tuto adresu.

b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací centrální kancelář - Politických vězňů 15, Praha 1 - návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ platba vstupenek přes benefity

vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba doručit na adresu centrální kanceláře (Politických vězňů 15, Praha 1) či zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz

4/ platba vstupenek na fakturu

fakturu spolu se vstupenkami je třeba doručit na adresu centrální kanceláře (Politických vězňů 15, Praha 1) či zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz

 

 

 

Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL


 
Top